20101104

Penuh Isi,Lagi Dekat Lagi Lost !

Dalam dua minggu ni,aku lost.
Minda dan emosi aku semacam tak nak bersatu. 
Masing - masing berlumba menarik perhatian aku.
Kehidupan hari ni laju sangat!
Tak terkejar aku.
Tak tahu lah aku. Sumpah.
Langsung tak tahu.
Kerana rasa lost yang benar - benar ini,otak aku mula lah fikir hal karut mengarut.
Dalam satu masa yang sama, aku terfikir.
Mata aku sedang memberi masalah dekat aku hari ini.
Bila mata mula menelaah buku-buku,mata aku mula jadi lesu,pedih seakan ditembak flash dari kamera.
Memaksa mata aku bertindak refleks. 
Pejam atau separa penagih.
Ah,ada ada sajalah mata ni.


Kepada  penganut agama Hindu dan Sikh, kalau tidak terlambat aku ucapkan Selamat Hari Deepavali!


Pesongan kata: Mengucapkan selamat menyambut perayaan kepada seseorang individu bukan Islam diperbolehkan selama mana ucapan selamat tersebut tidak ditujukan kepada ‘tuhan’ individu tersebut.
Wallahualam.

No comments: