20101104

November Tak Seberapa

Setelah aku belek - belek jadual examku, rupanya aku terpaksa mencuri masa untuk mandi,makan,membaca dan tidur untuk bulan november sehingga bulan Disember tahun ni.
Aku mungkin tidak akan ada peluang untuk mandi apatah lagi tidur di pagi hari.
Terpaksa gagahkan mata untuk membaca nota nota kecil.
Dalam pada itu, kalau aku ada masa lebih untuk dicuri, Insyaallah aku akan update blog ini. Mungkin aku akan potong waktu makan dari 1 jam kepada setengah jam mungkin.
Barangkali akan potong waktu mandi dari setengah jam ke 15minit dan dan paling aku takleh terima potong waktu tidur dari 8jam ke 5jam. Mungkin.
Tapi aku rasa dalam waktu terdekat macam ni aku terpaksa juga tambah waktu tidur aku 1jam.
Benda yang tak boleh buat, dibolehkan saja.
Disebabkan otak aku yang sedang lembab sekarang ini akibat musim hujan, susah nak kering.


Pesongan kata: Terima kasih kerana terus membaca, walaupun sebagai silent reader. Entahlah, aku tahu kau baca blog ini.

2 comments:

Muhammad said...

good luck for SPM !

MyraHsm said...

Thanks Muhammad :)