20101018

Nota Kecil

Mukadimah kali ni aku nak cakap aku sangat tidak hairan dengan kau wahai ' Anonymous '. Kau tahu yang sekarang aku memang tak terangsang lagi untuk fikir hal2 remeh macam tu. Ya mungkin kau akan tepuk tangan sambil ketawa besar dan kau terus rasa sangat cool nampak aku terjerumus jauh ke dalam tanah sambil kaki di atas. kan kan? Sekarang apa aku nak kau fikir pulak yang aku tak rugi apa apa. Kau buat kerja sia sia sebab aku tahu kau lifeless. Go get a life lah. Dan dann sekarang aku dengan besar hati untuk bagi kau takhta 'coward'. Kau pendengki yang paling hebat sebab baling batu kemudian menyorok. Hah sah lah kau ni coward. Maaf aku memang lebih gemar berdiam diri,tapi jangan ingat sampai bila bila aku nak tenang macam tak ada isi.

#Harap perempuan itu dah tak menyemak lagi dalam hidup aku sebab sangat BUSUK okay? Sekian

No comments: