20101011

Maaf,Ini Perihal Perasaan Saya

Okay dengar ni,saya manusia yang bukan baru kenal dunia setahun dua. Umur saya juga dah menjangkau 17 dan bulan Februari tahun depan genap 18 tahun. Tapi selama umur saya dah cukup untuk buat saya merasa dan berfikir. Cukup lah untuk saya fikir apa itu marah,apa itu kata sinis. Saya tahu semua tu. Tapi kamu hanya  mahu menidakkan semula apa yang kamu cakap? itu sudah terlambat bukan? Terlajak kata malangnya tak dapat diundur. Dan yaa,tahniah kerana berjaya membuat hati saya merasa sakitnya. Oh cukup sakit. Bukan sikit sikit banyakk. Dan paling gembiranya bila diri orang lain yang kerap dipersalahkan. Saya juga manusia biasa yang punya perasaan dan juga tidak sama seperti kamu. Saya bukan mahu melenting tak tentu pasal cuma saya menegakkan hak yang ada pada saya. Saya juga orangnya mungkin penyabar tapi kadang kala nafsu amarah saya mudah membuak buak. Maaf,saya tak cukup sempurna untuk semua kesempurnaan yang ada pada kamu. 

1 comment:

Loqy said...

makaseh delete ya. saya hargai sgt2