20101007

Bye Bye 'Old Life'

Esok bermulalah kalendar baru buat saya. Eh,betul tak tipu ni! Oh! bukan tahun baru cuma 'bulan' baru. Atau perlukan 'hari' baru bagi saya? Ya,mungkin juga perlu baru pada Lapan hari bulan sepuluh! Wah mcm keramat sgt tarikh ni kan kan. Haha ! Okay sekarang saya cakap betul betul. Selepas ini semua akan jadi baru,saya perlu mula dari sekarang. Hidup saya dah kosong. Umpama tin kosong yang hanya di sepak2 bila jumpa tepi jalan. Tiada lagi gelak ketawa. Tiada lagi senyuman manis. Tiada lagi lawak jenaka. Tapi pepatah omputeh cakap cam gini 'I CAN PRETEND TO BE OKAY WITH EVERYTHING. I CAN PRETEND TO BE STRONG. I CAN PRETEND TO BE GENUINELY HAPPY. BUT AT THE END OF THE DAY, PRETENDING ISN’T SATISFYING' . So forget happy ending, And have a good beginning. Dek kerana itu bermulalah lembaran baru buat saya. Things can change just like that. Praised to be Allah :') 

No comments: