20100930

21 Syaawal Sempat Lagi Hentam Ketupat


Hai,PAUSE sebentar. Saya nak market sikit -__-"


Hai, muka sangat teruja gitu lepas hentam cupcakes


Lets party together * Haha PARTY lah sgt kan


 Yg belakang tu sbb terlebih mkn ketupat tulah padahnya,jadi abaikan aja


Saya paling gemuk jadi cepat cepat lah habis raya -_-''


Wah,terlebih kurus kan awak zue? Saya jeles


Heh,tak sempat nak pose cantik2 tapi rasa mcmni pun cantik


Muka kurang kasih sayang,semua tu dengki dgn saya!


Org ckp bbf saya ckp sahabat baik lagi akrab



Hah ! Sambil tgh dgr lagu ' Billionaire ' sambil tu jugak lah sibuk meng-upload gambar petang tdi. Actually birthday party tpi mcm PARTY lah sgt kan. Haha ! tpi had fun gila. Thanks min jemput kitorang semua ya? Next time jgn tk ajak. Happy Birthday To Akish And Asya! May god bless both of you <3

No comments: